26 maj 2011

mini rozdanie !

     Witam . Postanowiłam zorganizować mini rozdanie - dość nietypowe :). Jako, że zbliżają się wakacje, postanowiłam zaopatrzyć się w prezenty dla moich najlepszych Klientek z Avonu. Dlatego planuję też mały prezent dla Was. Jaki? Prezent wybieracie same z katalogu 08/2011 - dostępny na stronie Avonu -  KATALOG .




Jaką możecie wybrać nagrodę ?
Każdy produkt dostępny w katalogu 08/2011. Prezent możecie wybrać jeden droższy lub dwa, maks trzy tańsze : )

Do kiedy trwa rozdanie?
Bardzo krótko - bo UWAGA do poniedziałku ! (30.05.2011) do godz. 14.00

Jakie zasady? 
Obowiązkowo musisz zostać publicznym obserwatorem mojego bloga. ( 1 los)

Możesz :
- Dodać notkę o rozdaniu na swoim blogu ze zdjęciem i linkiem odsyłającym ( 1 los)
- Dodać mój blog do blogrolla (1 los)
- Napisać plusy i minusy mojego bloga (1 los)
- Aktywne udzielanie się na blogu (1 los)

Maksymalnie : 5 losów . 

Rozdanie odbędzie się, gdy weźmie udział min. 20 osób


Co w komentarzu ? 
- Nick pod jakim mnie obserwujesz.
- Ewentualny link do notki z rozdaniem
- Ewentualne powiadomienie o dodaniu do blogrolla
- Ewentualne plusy i minusy bloga
- Nazwę nagrody


Zwycięzcę wybierze prawdopodobnie generator liczb. Wyniki najpóźniej w czwartek : )

17 komentarzy:

  1. super rozdanie...zgłosze się tylko potem bo własnie wybieram się na wycieczkę rowerową. Pozdrawiam, miłego dnia !

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się :)
    obserwuje jako: Marta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę udział :) Obserwuję jako taml
    jesteś w blogrollu ;)
    Plusy:
    - przejrzysty blog
    - fajnie pisane notki
    - ogólnie z chęcią się czyta i miło się pisze
    Minusy:
    - malutki, mało istotny.. ale za duży nagłówek :)
    Notka:
    http://idealna-kobieta.blogspot.com/2011/05/byszczyk-milky-shake-bell.html

    OdpowiedzUsuń
  4. 1.Konturówka 'podwojna koncowka' warm purple and black 0414 3
    2. Zelowa kredka do oczu Koronkowa Edycja black 1775 6

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się! :)
    Obserwuję od dawna jako ola.
    Link do notki: http://spill-the-time.blogspot.com/2011/05/lakier-everlasting-vipera-recenzja.html#comments
    dodałam do blogrolla
    Plusy.. ładne zdjęcia, wszystko na temat, jest przejrzyście :). A minusy? Hmm, nagłówek jest trochę zbyt duży, poza tym w porządku :).
    + regularnie śledzę i kometuję bloga :).
    Wybrałam: zestaw "Piękno bez końca" (czyli szminka, eyeliner i tusz do rzęs). Szminka: 5042 7.
    Mam nadzieję, że mogę wybrać taką nagrodę?

    OdpowiedzUsuń
  6. to za mną w ostatnim poście to nie mój pokój, tylko salon ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. To fajnie :). Ten zestaw jest ekstra, choć pewnie i tak nie wygram.

    OdpowiedzUsuń
  8. no więc wybieram lakier do paznokci Modern Mauve nr 49247
    w katalogu str 40 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już dawno obserwuję jako Emka. :)
    Blogroll również od dawna : catchinlucky.blogspot.com

    To ja jestem zainteresowana mgiełką Avon Naturals, Violet & Lychee, Room & Linen Spray (Mgiełka do ciała i pomieszczeń `Fiołek i liczi`) = 8,90 zł
    + Avon, Nail Experts, Pearl Shine (Perłowa kuracja do paznokci)= 15,90 zł

    Pozdrawiam, Emka. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuję cię jako dziidka ;)
    dodałam notkę : http://poprostuzyje.blogspot.com/2011/05/totalny-koszmar.html
    na końcu napisałam o rozdaniu ;) może być ?
    Plusy :
    - fajny wygląd
    - bardzo fajne notki
    - fajnie się czyta
    wady :
    - nie dostrzegłam :)

    wybieram :
    - rozświetlające perełki do twarzy - 27,90 zł
    - lakier do paznokci nr - 2364 8 - 12 zł
    - nawilżająca odżywka w sprayu do każdego rodzaju włosów Orzech - 7 , 90 zł

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako b l o n d i.
    notka : http://kosmety-kowo.blogspot.com/2011/05/witajcie_28.html

    jestem nowa , ale mam nadzieję że to nie przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. chciałabym dostać SOLUTIONS zestaw kremów - na dzień i na noc :) te zielone

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako Lady in Purplee

    Ogólnie podoba mi się blog ale dla mnie minusem jest to że na stronie głównej jest tylko jeden post wyświetlany, tak po za tym jest bardzo przejrzysty co jest dużym plusem :)

    wybieram: zieloną poczwórkną paletkę cieni Fresh Cut Greens

    OdpowiedzUsuń
  14. ZGŁASZAM SIĘ
    OBSERWUJE JAKO
    JULA
    NOTKA O KONKURSIE
    NA
    http://pamietniki-wampirow-ksiazki-serial.blogspot.com/

    No więc tak na twoim blogu podoba mi się wszystko
    umiesz pisać notki
    i robisz ładne zdjątka ;
    )
    +a tak po za tym ładne ciuchy na zdjątkach
    ;****

    OdpowiedzUsuń
  15. a zapomniałam o nagrodzie
    przypominam obserwuje jakojula;)
    chciałabym
    ze strony 38.-3100 5
    to jest 4
    i jeszcze ze str.35-4873 6
    Cocoa dreams

    pozdrowionka
    ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...