6 sie 2011

Solina zdjęcia : )

Dziś zamęczę Was zdjęciami ze środy czyli Solina party :)

Krzysiek ;)
 Karolka, Krzysiek i ja =D
 torebka -allegro - atmosphere, spodenki,top-sh, okulary - bazarek, kolczyki - nefryt

Przedstawiam Wam moją rodzinkę ! :) 
 brat, mama i tata :) 

 rowerki wodne, które wyglądają jak samochody :) 

na budowie - domki, które stawia tata :) 
 -_-

 Nigdy nie zauważałam tej szpary pomiędzy moimi zębami. Jeej jest wielka ;< 



Przypominam o trwającym konkursie klik! 


Od jutra przez dwa tygodnie będą u mnie kuzyni z Niemiec :)! A Wy jak teraz spędzacie wakacje ?:) 

13 komentarzy:

  1. daj spokój, masz małą przerwę między jedynkami. ja też mam lecz ciut większą. piękne zdjęcia, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę ryby dokazywały... jak tam byłam 10 lat temu to były takie wielkie, że niektórych to bym się bała :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zaciekawila mnie torba,szkoda ze jej nie widac

    OdpowiedzUsuń
  4. nad Soliną jest cudownie ahh <3
    Jeździłam tam przez 6 lat rok w rok na wakacje, bo mam tam w okolicach pełno rodziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. a no tak ;)
    jest swietna ! polecam pokazywanie za kazdym razem calosci ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne okulary dorwałaś na tym bazarku! Gratuluje! Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://mullanstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Deputieѕ arе stіll loοking for the beѕt erotic massage hotеl foг a
    better viеω and location, also enquіreаbout the Tantric backgrounԁ of the supeгѵisіng phуsіcіan.
    Some of the most populaг of all treatments аnd yoga, еvening
    mеal 25 per hеad for to and fro from my plaсe.


    my sіte sensual massage London

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...