26 sty 2012

Słów kilka o kremie matującym Under Twenty

     Hej ;) Masakra jakie zimno! Nie ma to jak ciepłe łóżko i herbatka <3 Przygotowałam dla Was recenzję kremu matującego od Under Twenty. Pisałam o nim kiedyś ale dość ogólnie, dziś bardziej szczegółowo, a poza tym moje zdanie na jego temat nieco się zmieniło. Nie mniej jednak krem przede wszystkim ładnie, delikatnie pachnie. Ma dobrą konsystencję i jest bardzo wydajny. Ponadto moja skóra nie świeci po nim więc efekt matowienia jest. Nie utrzymuje się jednak mega długo. Nie utrzymuje pod względem świecenia- na pewno nie 24h jak obiecuje producent. Za to baaardzo nawilża! Faktycznie cały dzień mam nawilżoną buźkę. Minusem jest to, że nie radzi on sobie z niedoskonałościami - nie robi kompletnie nic z trądzikiem. Jest dość tani - 75 ml za ok. 12zł. 

Polecam osobom które szukają kremu dobrze nawilżającego. 

Dostępny w drogeriach i na stronie internetowej tutaj ;)
A Wy znacie/polecacie? A może znacie inne - lepsze kremy matujące?

12 komentarzy:

  1. Może się skuszę :)
    Dzięki za recenzję i zapraszam do mnie :)
    Odwdzięczysz się obserwowaniem ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też się na nim zawiodłam, dlatego teraz kupuję ten z kremem matującym (brązowy) ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że ten mat taki nietrwały, ja jednak potrzebuję czegoś mocnego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś, nie był najgorszy, ale jakoś już nie kupiłam wiecej. Szukam czegoś idealnego. ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. taki nawet..trochę pomarańczowy ale jak dobrze wetrze się go w skórę to ładnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Heh, no tak wiekszosc kremow wlasnie takie jest, nawilza i nic wiecej, obiecuja jakies zmiany ze skora a tu nic:/ I tylko czlowiek peniadze traci. Jesli masz problemy z tradzikiem, to kup sobie w aptece tabletki DROMIN, sa one rowniez na plytke paznokci i wlosy. Sa bardzo dobre, dziennie lyka sie po 6 tabletek, w calym opakowaniu jest 100tabletek, sa one zrobione z drozdzy i na prawde pomagaja, stosowalam je przez 2 miesiace i bylo widac efekty. Tak wiec polecam(;

    Pozdrawiam xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś mnie nie przekonuje...

    OdpowiedzUsuń
  8. używałam tego kremu jest dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Krem z Eveline o którym ci wspominałam świetnie nawilża,matuję i ponadto pozbywa się pryszczy i usuwa ślady po nich, oraz utrzymuje się naprawdę długo :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na niego poluję od jakiegoś czasu.
    Mimo twojej opinii i tak go kupię, bo z żelu do mycia twarzy z tej serii jestem b. zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kurcze, wydaje się idealny, muszę wypróbować! /Z

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...