19 sty 2012

Słów kilka o peelingu do paznokci

      Hej ;) No to lecim z recenzją ;)! Dziś pod lupę idzie peeling do paznokci od Avon kupiony już dawno temu. Zacznę od tego, że wcześniej nie spotkałam się z takim czymś, a Wy ? 

Kupiłam go, bo po prostu byłam ciekawa co to :) Opakowanie przyjemne, zwykły słoiczek, zamiast pędzelka - szpatułka. Pierwsze wrażenie pozytywne, ale jak jest z działaniem? Peeling przede wszystkim wyrównuje płytki paznokcia - wygładza ją. Działa zmiękczająco na skórki, co również mi się podoba. Ale myślę, że 15 zł to dużo w porównaniu do tego ile produktu otrzymujemy. Ponadto ta szpatułka jest całkowicie nie praktyczna. Nakładam go palcami, inaczej nie umiem. Nie mniej jednak działa wyśmienicie, jeśli będzie w promocji kupię na pewno zwłaszcza, że jest mega wydajny! 


Znacie ? Polecacie ? A może Wasze zdanie jest inne ? Czekam na Wasze opinie :)!

16 komentarzy:

  1. Rzeczywiście działa ale również się zgodzę, że 15zł to spora przesada

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba muszę tego wypróbować ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. w ogole nie slyszalam o czyms takim ;o ?

    OdpowiedzUsuń
  4. no 15 zł to przesada ale wygl. ciekawie nie słyszałam o nim jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę wypróbować :) cena niewygórowana według mnie :) i wygląda całkiem zachęcająco :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie słyszałam o nim jeszcze :)ale z ciekawości chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz słyszę o peelingu do paznokci (: Jednakże, jeśli gdzieś takowy spotkam to po niego sięgnę z czystej ciekawości ;) Zgadzam się co do ceny, trochę za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz słyszę o czymś takim, ale wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piery raz słysze o czymś takim ;-)
    Ps: zapraszam do mnie, jestem tu nowa, i trochę trudno się ogarnąć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. widziałam w katalogu :D
    zaoraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam ten peeling , ale nie pamiętam jak się sprawował ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwszy raz widzę coś takiego na oczy :) wygląda ciekawie!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Of сouгse, thе necessаrу signs that happened lately, bеѕtow uрon me the ԁuty elаborate the same.
    I cοuldn't help but think about how you can reduce the way my skin feels silky soft! In fact, this point is meaningless. A erotic massage treatment can be completed in one whole day. Thisolive oilhair mask is so easy to fix that it'ѕ juѕt a dгeam.


    mу webpage: tantric massage London

    OdpowiedzUsuń


  14. Ϲheck οut my web-ѕіte Erotic massage London

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...