15 sty 2012

Słów kilka o preparacie przyśpieszającym porost paznokci od Avon

     Owy Preparat przyśpieszający porost paznokci należy do produktów, które kupiłam nie dlatego, że wierzyłam w jego działanie, ale dlatego, że chciałam sprawdzić co to właściwie jest. 

     Opakowanie skromne, a w środku różowa, bezzapachowa galaretka. Preparat należy wcierać w skórki i płytkę paznokcia. Po pewnym czasie stosowania moje paznokcie stały się przede wszystkim twardsze i zdrowsze. Faktycznie rosły szybciej! Nie dużo, ale też nie mało - różnica jest zauważalna! Cena waha się w granicach 13 zł, myślę, że warto, bo o dziwo jest mega wydajny. 

    Podsumowując, kolejny produkt Avonowski , z którego jestem zadowolona ;) 
Krótko - znam - polecam :)! 

23 komentarze:

  1. Kiedyś zastanawiałam się czy kupić jednak ostatecznie nie kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam swoją ulubioną odżywkę z Miss sporty i paznokcie mi po niej mega szybko rosną :P

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś go chciałam kupić ale jednak nie kupiłam ;)
    jestem ciekawa efektu na paznokciach ;> ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. mi by się przydał co zwalnia porost paznokci haha ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubię długich paznokci ale skoro są zdrowsze to może poszukam w katalogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. tez mialam zamiar kiedys kupic :P
    ale zrezygnowalam :)

    zapraszam i obserwuje ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa recenzja ; ))

    Zapraszam do mnie!~; ]
    Mogę liczyć na rewanż?

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam go w domku <3 !
    Na moje pazurki działa pozytywnie ^^ =* :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszę o czymś takim. :)
    Co prawda nie potrzebuje, by paznokcie rosły mi szybciej, ale poprawa ich kondycji mnie przekonała.
    Gdzie można taki dostać? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ej ,a polecasz może jakieś odżywki do włosów ? niekoniecznie z Avonu : )

    OdpowiedzUsuń
  11. hah.. mi to się jeszcze nie zdarzyło, abym usnęła w kościele. ;p

    Słyszaałam o takim czymś..;p

    OdpowiedzUsuń
  12. coś do spłukiwania rano nie koniecznie jest dla mnie . Straszny śpioch ze mnie XD
    ale zapewne przetestuję .
    aa i dziękuję : *

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja to daje raadę .;) Ostatnio prawie na stojąco usnęłam .;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo może zamówię :) Akurat jestem konsultantką :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super blog:)
    Świetnie wszystko opisujesz:)
    zaczynam obserwować:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Avon ma z reguły dobre produkty . :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mi na szczescie niepotrzebne, bo paznokcie rosna mi bbardzo szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. szczerze mówiąc nie przepadam za produktami z avonu. Ale głównie dlatego, że nie moge tego od razu dotknąć, powąchać itd;) Ale z czystym sumieniem moge Ci polecić produkty z Essence nie dosyć że są tanie, to jeszcze bardzo duży wybór.
    Pozdrawiam cieplutko
    www.banana-cocktail.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny blog Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  20. skoro przyśpiesza to może się na niego skuszę ? : )
    bo coś by mi się przydalo do paznokci xd

    OdpowiedzUsuń
  21. skoro przyśpiesza to może się na niego skuszę ? : )
    bo coś by mi się przydalo do paznokci xd

    OdpowiedzUsuń
  22. Anԁ that's the sort of health erotic massages partners pick. You need to vanquish your fears of intimacy and connection9 Can build and increase trust by regularly practicing communication skills10 Tantric Practices use orgasmic pleasure to heal sexual trauma and blocks to intimacy! Aging is natural, and healthy: It's whаt we all
    seek long term health аre pricеless.
    Do nοt encloѕe SAΕ s or οriginal documentѕ.


    My ωebsite - london tantra

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...