18 lut 2012

Słów kilka o olejowaniu włosów - wstęp. Olejek kokosowy - recenzja

    Notki dotyczące dbania o włosy uważam za rozpoczęte :) 

Szczerze mówiąc, to do końca nie byłam przekonana do olejowania włosów, szczególnie olejkiem rycynowym. Przełamałam się, po przeczytaniu setki opinii innych blogerek. Zaczęłam od oleju kokosowego od helfy.pl, poprzez olejek rycynowy i olejek z bazylii. 


Olejek kokosowy (wspominałam na blogu już kiedyś, ale tylko "po łebkach") Olejek nakładam na suche włosy na całą noc(można go też nosić w ciągu dnia, np. 1h ale im dłużej tym lepiej) , owijając włosy foliowym czepkiem (lub po prostu reklamówką), a na poduszkę kładłam ręcznik, po przecież to olej - szkoda poszewki ;) Zapach olejku pozostawia wiele do życzenia, ale w końcu to 100% olej kokosowy. Intensywny zapach na całą noc to niezła męka ;) Kolejny minus - stan oleju. Chociaż fakt, to olej. Szkoda, że nie jest nieco gęstszy. Tutaj minusy się kończą. Zaraz po spłukaniu oleju - wystarczył zwykły szampon, olej zmywał się łatwo, ale moje włosy były strasznie szorstkie i sztywne! Przestraszyłam się, na szczęście niepotrzebnie. Kiedy włosy wyschły miałam mega bujną czuprynę ;) Olejek znacznie poprawił kondycję włosa, które po kilku użyciach stały się mocniejsze, a bezpośrednio po użyciu - mięciutkie i puszyste. Włosy w ciągu miesiąca urosły ok. 0,5cm więcej niż normalnie - podoba mi się ;)
Jak niektóre z Was pewnie widziały, olejek wylądował w poście "denko styczeń", z jego wydajnością było średnio. Kosztuje 20 zł, dostępny jest tutaj. Czy kupię znów? Kupię, ale nie wiem czy akurat ten. Kusi mnie kilka innych ;) 

 Korzystałyście z tego olejku lub innego z asortymentu sklepu helfy.pl ? Polecacie jakiś dobry olej? Czekam na Wasze głosy ;)!

13 komentarzy:

  1. ja bardzo lubię i mogę polecić wszystkie olejki z Vatika - migdałowy, kokosowy, oliwkowy. Są super. Jednak tak najbardziej najbardziej polecam olejki w 100 % naturalne ze słodkich migdałów i z jojoby :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja właśnie siedzę z Vatiką na włosach, którą bardzo lubię świtnie nawilża i wygładza włosy, a z asortymentu helfy mam ochotę jeszcze na Sesę i Amlę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja olejuję (jakie dziwne słowo :p) włosy olejkiem z Alterry, co prawda mam za sobą dopiero trzecie olejowanie, ale efektów niestety nie widzę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. a powiedz mi czy był no, miał konsystencję stałą?
    ja używam alterry. mieszanka olejków, działa całkiem fajnie;D recenzja za jakiś tydzień.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie przepadam za olejkami ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. bo właśnie kokosowy prawdziwy oryginalny najlepszy ma konsystencję stałą i działa najlepiej:) poszukaj innego, vatikę:D

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mam olejków. tylko coś żeby mi się włosy nie elektryzowały ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Fluid nie taki zły, lekko kryje, jest trochę "rzadki" a z trwałością to różnie ;0

    OdpowiedzUsuń
  9. nie przepadam z olejkami no aleee nie wiadomo może się skuszę po tak dobrej recenzji;)...
    ***
    lovagex3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wiesz ' jesteś szalona' wystarczy jak włączą i tłumy szaleją : D
    ja szukam czegoś żeby włosy szybciej rosły : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Moze, go kupie. ;)


    Zapraszam do mnie. ;)
    xdnatuuuxd.blogspot.com
    i na bloga z opowiadaniami.
    natoolaatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba wypróbuję, chociaż perspektywa spania z olejkiem na głowie mnie przeraża ^^
    Hmm i do jakiego rodzaju włosów się go stosuje? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Thеy package five star comfort in ωith ever
    location you decide to use the fаcial сonductor,
    the body contaіnѕ many acupuncturе meridian or channеls which ωill congregate around the fеet.
    erοtic massage owners these ԁays have аddеd pregnancy-related serѵices, suсh аs miсrodeгmabraѕion, haiг rеmoval,
    and everything in you. Su сamino es el de una serpіentе,
    y en que cada uno de vosotros asimile la culpa de la humanidad entera.
    You should ѕpeak with your dοctoг fіrst.


    Also visit my websitе - sensual massage in London

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...