23 kwi 2012

Słów kilka o odżywce Eveline 8in1

Tydzień z Eveline. Dzień pierwszy.
 Tak jak obiecałam - recenzja. Na pierwszy ogień pójdzie większości już zapewne znana odżywka do paznokci 8in1. Cieszy się ona bardzo dobrą opinią, dorzucę swoje 3 grosze :) Otóż niezadowolona odżywką Joko, o której pisałam  tutaj postanowiłam odpuścić regenerację moich paznokci. Należy dodać, że były w opłakanym stanie - lato im nie służyło, kruszyły się, rozdwajały - masakra. Moja przyjaciółka miała za to cudowne paznokcie - rosły jej szybciutko, były twarde i zdrowe, do czasu aż ich nie ścięła. Podobnie jak u mnie zaczęły się rozdwajać , grr. I wtedy poleciła mi właśnie tą odżywkę.

odżywka jest przezroczysta, ale jak już kiedyś wspomniałam - mój brat dopadł ją w swoje łapki.

Co dała mi odżywka? 
+natychmiastowa poprawa stanu paznokcia - zdecydowanie stał się twardszy, a co z tym szło - przestał się kruszyć.
+problem z rozdwajaniem został definitywnie zakończony - efekt zauważalny niemal od razu
+paznokcie rosną szybko - zdrowe, odżywione - bez żadnych zarzutów. 
+odżywka szybciutko schnie, ma mniej intensywny zapach niż lakier, jest baaaardzo wydajna.
+łatwy sposób użycia - przez cztery dni nakładamy po jednej warstwie, po czym zmywamy i od początku.
- skórki są strasznie wysuszone, należy pamiętać o naoliwianiu ich.

Jestem nią oczarowana, mam zamiar wypróbować jeszcze tą diamentową. Największym minusem jest chyba to , że kiedy przestaję jej używać paznokcie powoli znów się rozdwajają, a grrr. Ale to i tak najlepsza odżywka jaką kiedykolwiek kupiłam! :) 
Czy Wasze zdanie jest podobne? Używałyście jej?


+paaatrzcie co przed minutką wysłała mi Marta ♥
jakie wymyśle warkoczyki ! Serce - warkocz jak dla mnie miazga ♥

14 komentarzy:

  1. Też lubię tą odżywkę i też bardzo wkurza mnie to, że jak tylko przestanę ją stosować to łamią mi się paznokcie ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że mama dokonała dobrego wyboru kupując tą odżywkę .;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używałam jej jeszcze ale mam zamiar się w nią zaopatrzyć w najbliższym czasie :)
    warkocze genialne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tą odżywkę i moje paznokcie rzeczywiście stały się twardsze i szybciej rosną:) Plus dla niej też za ładny mleczny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie szukałam jakieś dobrej odżywki do paznokci . Dzięki tobie już wiem jaką kupić . Dziękuje . A , no i super warkoczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam tą diamentową, u mnie sprawdziła się świetnie l)

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba muszę ją wreszcie zakupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham ją miłością dozgonną:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam warkocze... a te sploty są niezwykle oryginale najbardziej podoba mi się ten koczek - warkocz na samym dole w prawym rogu jest śliczny! ;) a co do odżywki nigdy nie stosowałam ale jestem szczerze zainteresowana...

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam ją ale się skończyła ;/ niedawno kupiłam diamentową ale 8w1 jest 100 razy lepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne fryzurki , jeśli chodzi o serce-warkocz wcale nie jest taki trudny do zrobienia ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Afteг sοme initіal success, manу phyѕicians аnd Mеԁеrotic massage owners attempt tо оpen additional
    locations.

    Feel free to viѕit my homepаge :: sensual massage London

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...