26 maj 2012

O lakierze Golden Rose

Dzień dobry Moje Drogie :) 
Jak dobrze pójdzie, to jutro będę brała udział w promocji Cyfrowego Polsatu. Będę się cieszyć jak się uda, bo dodatkowe pieniądze zawsze się przydadzą :) Nie mniej jednak jest po 12 a ja już mam posprzątany dom, za chwilę biorę się za Boloński Garnek, a później prasowanie. 

Będąc w drogerii oczywiście musiałam wyjść z lakierem do paznokci. Zdecydowanie kończę kupowanie ich, uzbierałam sporą kolekcję i na tym definitywny koniec. Ale zobaczymy jak to z moim postanowieniem będzie. Myślę, że plany zakupu converse i bluzy z Adidasa zmotywują mnie do odkładania pieniędzy. 

Lakier od Golden Rose nr 86 to prawdziwy neon. W buteleczce wygląda przesympatycznie :) 

Moja opinia:
  • lakiery GR kocham za cenę - mieści się w granicach 4 zł i mają aż 11 ml. Podoba mi się też strasznie rozbudowana gama kolorów! Jejku chciałabym mieć wszystkie. Ponadto bardzo przypadło mi do gustu opakowanie właśnie z serii Paris. 
  • Wygodny pędzelek, nie jest zbyt szeroki, ani za wąski.
  • Konsystencja - jak w każdym lakierze GR mi się podoba, tak w tym jest bardziej rzadka. Może to moje złudzenie, może trafiłam na taki egzemplarz, nie mniej jednak nie do końca mi się podoba.
  • Krycie - jedna warstwa nie da nam pięknego neonu. Na dolę umieszczę zdjęcie. Konieczne są dwie i więcej warstw aby kolor przypominał ten w butelce. Aczkolwiek to raczej nie problem, bynajmniej nie dla mnie, bo każdy lakier nakładam podwójnie. 
  • Dostępność - te lakiery znajdziemy w większości drogerii, bez większego kłopotu, ale z tym kolorem spotkałam się tylko raz :)
  • Schnie standardowo, nie jest to jakiś mega długi czas. 
  • Nie odpryskiwał, trzymał się super, po trzech dniach nadal w stanie użytku, jednak zmyłam go, bo już mi się "przejadł" :) Ze zmywaniem również nie było większego problemu.

Podsumowując: uważam, że całkiem fajna odmiana na moich paznokciach, jednak aby uzyskać efekt neonu musimy nałożyć dwie i więcej warstw. Zaskoczyła mnie jedynie konsystencja, jednak efekt końcowy podobał mi się baaardzo i na pewno wrócę do niego jeszcze nie raz. 

 jak widać jedna warstwa daje marny efekt


 dwie warstwy ;) 

Spodobał Wam się ten lakier? Dziewczyny, pamiętacie o konkursie w którym do wygrania Stylowe Butki ? 

17 komentarzy:

  1. Mi się podoba, na pewno ożywiłby każdy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam róż z niego i 2,3 warstwy daja cudny kolor!! musze kupic zolty i zielony :) piekne są

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki neonowaty, choć na paznokciach wychodzi troszkę inny, nie takie intensywny (chyba było by trzeba nałożyć więcej warstw, żeby wyszedł taki jak w buteleczce). Ale ogólnie efekt ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sam kolor bardzo ładny, lubię neony:). Jednak widzę, że nawet przy 2 warstwach prześwituje:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Super jest ten kolor! takiego jeszcze nie mam w swoje kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi sie sobiscie bardzo podoba :_)! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny. Ja z Golden Rose mam turkusowy.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo nie lubię takich kolorów, ale te lakiery z GR są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny odcień, ale szkoda że trzeba dawac kilka warst lakieru, aby osiągnać ładny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny kolorek : )
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo również uwielbiam te lakiery! :)
    A kolor śliczny ;D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...