19 lip 2012

Słów kilka o peelingowaniu twarzy

Dziś mam dla Was recenzję porównawczą dwóch peelingów ☺

Peeling gruboziarnisty Perfecta & Peeling drobnoziarnisty Lirene

Zaczniemy od peelingu drobnoziarnistego. 
Moja opinia:
  • Peeling jest bardzo delikatny, ma kremową konsystencję i nie podrażnia skóry. 
  • Wygodne opakowanie, przez które widać ile produktu zostało. 
  • Przyjemny zapach, który pozostaje na skórze jeszcze długo, długo :)
  • Idealny dla cery wrażliwej i normalnej.
  • Peeling bez problemu usuwa martwe komórki naskórka, skóra jest oczyszczona i odświeżona i do tego bardzo gładka.

Podsumowując: Produkty Lirene kojarzą mi się z szybkim i skutecznym działaniem. Taki właśnie jest ten peeling. Leży w łazience już bardzo długo, a zużyte jest dopiero pół opakowania, wielki plus za wydajność. Nie jestem pewna, czy przypadkiem nie ma zmienionego opakowania, nie mniej jednak warto przyjrzeć się bliżej peelingowi Lirene. Polecam szczególnie osobom, dla których peeling ma służyć wygładzaniu i oczyszczaniu, jak wcześniej wspomniałam peeling jest delikatny, nie wiem jak poradzi sobie u osób "gruboskórnych" :) 

Peeling gruboziarnisty

Moja opinia:
  • Produkty Perfecta od niedawna goszczą w mojej kosmetyczce, peeling był pierwszym produktem. Od razu skusiła mnie bardzo niska cena, do tego opakowanie przyciągało - jest dość "autentyczne".
  • Peeling przeznaczony jest do skóry tłustej i mieszanej. 
  • Posiada drobinki orzecha włoskiego, mimo to nie podrażnił mi skóry, dobrze czuć jego obecność :) 
  • Oczyszcza pory, przy regularnym stosowaniu redukuje większe niedoskonałości.
  • Skóra oczyszczona i miękka w dotyku.
Podsumowując: Peeling Perfecta polecam osobom, które od peelingów wymagają na prawdę dużo, z pewnością poradzi sobie z większymi problemami. Dostaniemy go w większości drogerii. 



Ciężko porównać peelingi, ponieważ obydwa są dobre. Peelingu drobnoziarnistego używam jednak częściej. Gruboziarnisty służy mi raz na tydzień, czasem raz na dwa tygodnie, kiedy wymagam większego oczyszczenia. Nie wyobrażam sobie, abym miała go używać częściej - myślę, że zacząłby mnie podrażniać. 

A Wy wolicie peelingi drobnoziarniste czy gruboziarniste? Macie jakiś swoich ulubieńców ?:)

14 komentarzy:

  1. Lubię peeling Dax Cosmetics.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam peelingi, szczególnie z nivei ;D

    zapraszam:
    http://highwayy-to-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam peelingu z Joanny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam sobie kupić ten z Dax Cosmetics :)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa recenzja, chciałabym chyba jeszcze znać cenę obu produktów, może sobie kupie, bo po opinii jestem zaciekawiona produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ogolnie rzadko uzywam peelingów, wiec jakos nie mam zdania :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Wolę jednak gruboziarniste peelingi:)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam kiedys z Lirene jak nie pisałam jeszcze bloga, bardzo fajny, a z Perfecty mam też chyba ten sam

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kosmetyki z lirene :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam peeling z Lirene i go bardzo lubię ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. ja uwielbiam gruboziarniste i najczęściej kupuję z perfecty, ale w jednorazowych saszetkach:))

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie używam peelingów, ani toników. po nich zawsze miałam więcej krost, niż po umyciu zwykłym mydłem. nawet mi nie wysusza skóry :D jestem dziwna jakaś, haha xD

    OdpowiedzUsuń
  13. One evening, for example, to sepаrate musclе fіbeгs or loosen scar tіsѕue,
    anԁ rеlateԁ ѕtruсtures.
    This is cost efficient sincе your еrotic massage communicates directly to your credit card
    number for identification puгpοses. Vieques was voted the Best Eгotic Ϻassagе in Delhi is the natіonal capitаl of India.
    Afteг each chakга, a уantгa, darkness, а shivalingаm and many other things that are ρretty easy tο come acrosѕ.


    Visit mу websitе; sensual massage London

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...