23 sty 2013

Shopping : Styczniowe nowości ♥

Hi ♥
Ostatnio wybrałam się z mamą na zakupy. Cierpiałam na brak spodni i oto moja szafa się wypełniła o cztery nowe pary - zielone, czarne oraz na gumce - brązowe i jeansy.  Dodatkowo kupiłam sweterki, które ostatnimi czasy ukradły moje serce. Koszulka z River Island była różowa - no tak, w każdym bądź razie jest niebieska. Model sukienki widocznej na zdjęciu jest dość znany, niestety okazała się nieco krótka, dlatego zapewne wyląduje na szafie ;)

 sukienka - atmosphere, koszulka - River Island, dwa pierwsze sweterki - Miss Pierrot, sweterek - allegro

 beżowe spodnie - szafa.pl, reszta - priv sklep


Niedawno przyszła do mnie paczka, którą otrzymałam dzięki uprzejmości portalu Uroda i Zdrowie

Co chcecie zobaczyć w pierwszej kolejności ? :) 

Przypominam o konkursie ♥

17 komentarzy:

  1. planuje sobie kupić takie beżowe spodnie ale to jak schudną mi troszkę nogi! Świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj mam ! musisz mi uwierzyć hehe :) a do jasnych spodni trzeba mieć takie nóżki jak Twoje <3

      Usuń
  2. Fajnie się te ciuszki zapowiadają!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm, u mnie to wygląda tak ostatnio udało mi się zrzucić jakoś 5 kg w miesiąc :)
    Powiem Ci, że nie ćwiczyłam za dużo. Ale trzymałam się mocno pewnych zasad :
    - zero słodyczy, chipsów, fast foodów
    - nie jadłam wgl chleba
    - makaron tylko ciemny
    - jadłam dużo sałatek z kurczakiem dodawałam nawet majonez
    - staralam sie nie jesc po 20
    - piłam dużo herbatek :)

    Teraz zaczynam dietę 3d chili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe, nie mialam wyjścia bo sukienka na 100dn była troszke za bardzo dopasowana a po zrzuceniu 5 kg była za duża, niezly paradoks :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Całkiem spore zakupy!

    xoxo
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. mm, zazdroszczę zakupów. ja szukam dla siebie spodni idealnych, ale chyba za bardzo wybredna jestem i do tej pory nie znalazłam nic ciekawego...

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko mi się podoba ;)

    Pozdrawiam i zapraszam
    AeM

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale się obłowiłaś! Ile dałaś za te wszystkie cudne ubrania? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo to faktycznie nie drogo, a rzeczy są cudne :)

      Usuń
  9. O łaaaa :D Większość rzeczy bym Ci zakosiła :DD

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo jakie zakupy !! *.*
    Ja jak wróce w przyszłym tygodniu do Poznania koniecznie ide do centrum na jakieś zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zaszalałaś na tych zakupach, nie powiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. widzę, że zakupy się udały :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ojejku! jakie cudowności na pierwszym zdjęciu! <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...